Byłem w serwisie :-XXXX
-
DST
25.00km
-
Czas
01:11
-
VAVG
21.13km/h
-
Sprzęt Scott P4
-
Aktywność Jazda na rowerze
Robię ten wpis na drugi dzień, żeby… nie był za długi ;)
Od jakiegoś czasu już mówiłem (pisałem), że muszę oddać rower do serwisu. Niedzielny wypad przyśpieszył tą decyzję. Gdy odbierałem rower moje zdziwienie jeszcze nie ma końca. „Tylna przerzutka źle działa - bo źle działa. Może sprężyna, może coś się z nią stało a może dlatego że jest brudna” – usłyszałem domysły serwisanta. Jako dowód że napęd, jest brudny pokazał mi brudne ręce z uwagą, że będzie je musiał myć ze trzy dni. Sorry panowie serwisanci ale nie wiedziałem, że gdy oddaję rower do Was powinienem w pierwszej kolejności go umyć, napęd odtłuścić, wyregulować, a ewentualne usterki zdiagnozować.
Ktoś powie, że jak masz rower to dbaj o niego czyść i serwisuj go sam. Ale: mieszkam w bloku, nie mam garażu, niewiele wolnego czasu jaki udaje mi się wygospodarować wolę poświęcić na jazdę rowerem. Zresztą , niech każdy robi to na czym się zna, a nie wszystko po trochu i byle jak.
Zna ktoś może serwis w Szczecinie odbiegający od tego czego nie opisałem a co łatwo się domyślić.
komentarze
Ja obstawiam Kadrzyńskiego, sądząc po pogardliwym stosunku do klienta
Brum - jeśli Ci prostują hak przerzutki to proponuję zmienić serwis, takich elementów się nie prostuje, no chyba że się jest na wyprawie i w promieniu 100km nie ma serwisu lub nie ma się zapasowgo haka, jest to element po skrzywieniu do wymiany, a nie do naprawy, koszt nowego to 10 zł. Po wyprostowaniu haka będzie to tylko prowizorka przez duże P.
Czyżby u Kadrzyńskiego? ;)))
Serwisów jest w Szczecinie trochę, ja ostatnio bywam tutaj:
http://www.bikesquad.pl
Jak na razie jestem zadowolony (choć nie wiem, czy sklep jest czynny jeszcze).
Jest jeszcze Pan Romek polecany przez Montera61:
ROWER SERWIS
ul Ratajczaka 23
tel.602 106 876
Podobno robi od ręki (nie wiem, nie korzystałem, ale znany w rowerowym środowisku).